Skal du have kørekort for første gang eller har du mistet kortet og har brug for at generhverve det, vil Kurts Køreskole i Fredericia være det ideelle valg. Vi har en beståelsesprocent der ligger væsentligt over landsgennemsnittet.

Kurts Køreskole har valgt at undervise eleverne gennem personlig undervisning (tavleundervisning) og ikke ved at eleverne får lov til at sætte sig hen til en computer og selv arbejde sig gennem de forskellige lektioner. Vi mener stadig at denne undervisningsform er den mest hensigtsmæssige og vi er overbeviste om, at vores elever får mere ud af undervisningen på denne måde.

Med byens bedste beliggenhed, vil du aldrig have vanskeligheder med at finde Kurts Køreskole. Køreskolen ligger lige overfor banegården i Fredericia.

Kurts Køreskole har gennem mange år haft stor succes med generhverver-kurser. Har du mistet kortet og har du ikke lyst til at bruge flere aftener sammen med de øvrige elever i køreskolen, så meld dig til et af vores weekendkurser eller klik på generhververe oven over denne tekst for at læse mere.

Ønsker du at kontakte køreskolen, skal du blot klikke på kontaktlinket oven over denne tekst.